Pinterest hisseleri Z kuşağının katılımı ve reklam pazarının toparlanmasıyla artıyor
Pinterest Hisseleri (NYSE:PINS), fotoğraf paylaşım platformunun Z kuşağı demografisine başarılı bir şekilde nüfuz etmesini ve yeniden canlanan bir reklam pazarından yararlanma yeteneğini vurgulayan güçlü üç aylık performansın ardından bugün piyasa öncesi işlemlerde %17 arttı.
Platformun aylık aktif kullanıcı artışı, salgının neden olduğu dalgalanmayı geride bırakarak 482 milyon kullanıcıyla rekor seviyeye ulaştı. Şirket, bu büyümenin çoğunu, mobil reklamverenler tarafından oldukça aranan bir demografik küme olan genç Z kuşağı nüfusuna bağladı.
Londra Menkul Kıymetler Borsası Kümelenmesi’nden alınan bilgiye göre, olumlu sonuçlar Wall Street tarafından memnuniyetle karşılandı ve en az 19 analist hisse senedi fiyat hedeflerini artırarak ortalama değeri 35 dolara çıkardı. Şirketin hisseleri %17 artışla 29,43 dolara yükseldi ve bu hisselerin devam etmesi durumunda Pinterest’in piyasa değerine yaklaşık 3 milyar dolar eklemesi bekleniyor.
Pinterest’in reklam pazarına ilişkin iyimser yorumlarını geçtiğimiz hafta teknoloji devleri Meta (NASDAQ:META) ve Google (NASDAQ:META) takip etti. Google) ve Snap tarafından yapılan benzer açıklamalar.
Perakende, Pinterest için daha büyük emsallerine benzer şekilde güçlü bir şube olarak ortaya çıktı. Şirket, kullanıcılarının yarısından fazlasının çevrimiçi panolarıyla bilinen platformu bir alışveriş noktası olarak gördüğünü bildirdi. Buna yanıt olarak Pinterest, kullanıcı katılımını daha da artırmak için platformunu daha “alışveriş yapılabilir” hale getirmeye çalışıyor.
Reuters bu makaleye katkıda bulunmuştur.
Bu makale yapay zeka desteğiyle oluşturulmuş, tercüme edilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.